تقدیم به تمام عاشقان

تقدیم به تمام عاشقان

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 360
بازدید هفته : 1682
بازدید ماه : 2769
بازدید کل : 35561
تعداد مطالب : 577
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


پنج توصيه ساده براي پوست زيبا

پنج توصيه ساده براي پوست زيبا
 
شفافيت پوست اولين گام براي داشتن پوستي زيبا است . اما متاسفانه گفتن آن بسيار آسان تر از عمل به آن است. اما خبر خوب اين است که پنج توصيه ساده براي پاک سازي پوست وجود دارد که شما را در جاده داشتن چهره اي زيبا قرار مي دهد. با پيروي از اين پنج اصل ساده در پاک سازي پوست، در مدت زمان کوتاهي به بيشترين حد زيبايي در چهره خود مي رسيد.

توصيه 1 : پاکيزگي يک کليد است !
شايد اين چيز جديدي براي شما نباشد که بدانيد شستشوي منظم صورت ، از ايجاد چين و چروک جلوگيري مي کند. اما آيا مي دانيد چگونه بايد صورت خود را به درستي بشوريد؟ در ابتدا از پاک کننده اي استفاده کنيد که مناسب پوست شماست و عاري ازترکيبات معطر و محتوياتي باشد که باعث قرمزي پوست شما شود و نتايج بدتري نسبت به قبل دهد. بعد از هر استحمام از حوله تميزي استفاده کنيد که از بازگشت باکتري ها و ساير مواد از استحمام قبل به پوست شما جلوگيري کند. در انتها، حمام خود را با آب کشي با آب سرد به پايان ببريد تا منافذ بسته شده و شادابي برايتان به ارمغان آورد.

توصيه 2: لمس نکنيد!
دست کاري پوست فقط باعث مشکلات بيشتر مي شود. به نابراين تا آنجا که ممکن است دستان خود را از صورتتان دور نگه داريد.منطقه عدم لمس در مورد موها نيز صدق مي کند بنابراين تاآنجا که ممکن است موهايتان را به سمت عقب ببريد. توصيه اين است که شب ها هنگام خواب از هدي استفاده مائيد که مانع از ريختن موهايتان روي صورت شود و به حالت پذيري آن کمک بيشتري کند.

توصيه 3: آرام باشيد و استراحت کنيد!
استراحت و دوري از استرس در بسياري از مواقع بسيار براي شما خوب است. جاي هيچ تعجبي نيست که بدانيد پوست شما از اين عادات سلامتي بسيار بهره مند مي شود..براي مقابله با استرس خود راه هايي را ياد بگيريد، حتي اگر تمرينات تنفس عميق، يوگا و يا ماساژ باشد . چهل پلک مداوم در هر شب، اين شانس را به پوست مي دهد که استراحت کند، دوباره جوان شود و به بهترين نحو پاک و سالم به نظر برسد. هر شب اطمينان حاصل کنيد که روي بالش تميزي مي خوابيدکه چشمان بسته شما با چربي و باکتري هايي که به وسيله پوست صورتتان ايجاد شده است، تماس پيدا نمي کند.


توصيه 4: هر شب پوست خود را تميز کنيد!
چيزي که هست آرايش شماست . هيچ چيز نمي تواند به اندازه خوابيدن با آرايش منفذ هاي پوست شما را ببندد وباعث صدمه جدي به پوست شود. شادابترين پوست در هنگام خواب تميز ترين آنها ست بنابراين آرايش چهره خود را به وسيله يک پاک کننده مناسب يا مخلوط آب و صابون از بين ببريد.

توصيه 5: عاقلانه انتخاب کنيد!
هر چيزي که براي پوستتان استفاده مي کنيد بايد بدون چربي باشد. حتي اگر محصولات پاک کنند ه آرايش يا مرطوب کننده ها باشند.بهتر است کرم مرطوب کننده SPF داري را انتخاب کنيد تا ضد آفتاب شما اثرات سوئي روي پوستتان نداشته باشد. توصيه ديگر در استفاده از لوازم آرايش اين است که از لوازمي استفاده کنيد که منفذ هاي پوست شما را نپوشاند.

با دنبال کردن اين پنج توصيه ساده، شما در جاده پوستي سالم و پاک قرارميگيريد. با چين و چروک ها خداحافظي کنيد و به پوستي شاداب سلام!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امید و آرزو تاريخ: 17 مهر 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

مغرورانه اشك ريختيم چه مغرورانه سكوت كرديم چه مغرورانه التماس كرديم چه مغرورانه از هم گريختيم غرور هديه شيطان بود و عشق هديه خداوند هديه شيطان را به هم تقديم كرديم هديه خداوند را از هم پنهان کرديم .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to razeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com